S
c és
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
a vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
S
c és
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
a vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
S
c és
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
a vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
S
c és
Ezt találod a közösségünkben:
Üdvözlettel,
a vezetője
Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:
Kis türelmet...
Bejelentkezés
13 éve | [Törölt felhasználó] | 0 hozzászólás
–
Megmérjük a híd függőleges behajlását, a tartópilonok vízszintes
elmozdulását, a néhány kiválasztott kábelben pedig rögzítjük a fellépő
erőket és mintegy nyolcvan ponton a szerkezeti elemekben keletkező
feszültséget is adminisztráljuk – tette hozzá Dunai.
A
tervezést végző Pont-terv Zrt. munkatársainak segítségével még a
terhelési próba megkezdése előtt kiszámították, milyen hatással lehet a
terhelés a hídszerkezetre. – Ezeket az értékeket hasonlítjuk össze a
mért adatokkal – mondta a műveletek irányítója. Dunai elmondta azt is, a
teherautók tömege a híd szabványos terhelésének 80-90 százaléka. –
Ekkora terhelésnél 15–20 centiméteres függőleges elhajlás megengedett.
A terhelési próbán részt vevő Gyöngyösi István,
a kivitelező Hídépítő Zrt. projektvezetője elmondta, a Móra Ferenc-híd
szerkezete teljesen kész, az építmény "felöltöztetése" van még hátra.
Hamarosan elkészül a szegélyek sóvédelme, a híd alatti burkolás, a belső
világítás, és kiépítik a hírközlő kábeleket is, így szerdától
megkezdődhet a műtárgy műszaki átadása.
1280 tonnával terhelték a Móra hidat |
|
|
E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu
Kapcsolódó hírek:
Drágállják az M43-as elkerülő szakaszát
Az első nap dübörgő monstrumok nélkül
Szeged - Átadták az M43-as autópálya új, Makóig tartó szakaszát
15 perc alatt Szegedről Makóra